Kaip gauti nemokamų premijų viešbučiuose, oro linijose ir restoranuose: gudrybės turistams

Dauguma didžiųjų viešbučių siūlo lojalumo programas, pagal kurias svečiams suteikiama malonių premijų.

Nemokami pusryčiai viešbutyje, aukštesnė klasė lėktuve ar premijinis kokteilis restorane – visa tai visai realu, jei žinote, kaip tinkamai paprašyti. O kai kurios premijos netgi atitenka tiems, kurie tiesiog parodo šiek tiek žavesio ir pasitikėjimo savimi. RBC-Ukraina pateikia patarimų, kaip gauti maksimalią naudą iš kelionės per daug neišlaidaujant.

Viešbučiai: kaip gauti daugiau, nei užsisakėte

Dauguma didžiųjų viešbučių siūlo lojalumo programas, pagal kurias svečiams suteikiama malonių premijų. Pavyzdžiui, „Premier Hotels and Resorts” turi „Premier Club” programą, kurios nariams taikomos nuolaidos, vėlesnis išsiregistravimas iš viešbučio ir net aukštesnės kategorijos kambariai.

Be to, „Booking.com” siūlo programą „Genius”, kuri suteikia galimybę naudotis nuolaidomis, nemokamais pusryčiais ir geresniais kambariais. Norint pasinaudoti šiais privalumais, tereikia užsiregistruoti ir rezervuoti per asmeninę paskyrą.

Tačiau net jei nesate programos narys, galite tiesiog mandagiai pasiteirauti apie galimybę gauti geresnį kambarį – darbuotojai dažnai išeina iš visų jėgų, kad patenkintų svečių pageidavimus, ypač ne sezono metu.

Jei turite ypatingą progą, pavyzdžiui, gimtadienį ar jubiliejų, būtinai paminėkite ją registruodamiesi – viešbučiai dažnai pateikia svečiams malonių staigmenų!

Oro linijos: keliaukite patogiai ir nepermokėkite

Daugelis oro linijų bendrovių turi lojalumo programas. Už kiekvieną skrydį gaunate mylių, kurias galite iškeisti į nemokamus bilietus ar bilietų atnaujinimą. Norint tapti nariu, tereikia užsiregistruoti oro linijų bendrovės interneto svetainėje ir užsakymuose nurodyti savo numerį.

Be to, kai kurie bankai siūlo kredito korteles, kurios leidžia pelnyti mylias už kasdienius pirkinius. Tačiau yra dar viena paslaptis: jei matote, kad lėktuve yra laisvų vietų verslo klasėje, pabandykite mandagiai paklausti stiuardesės, ar yra galimybė pakeisti vietas.

Kartais, jei atrodysite reprezentatyviai ir šypsositės, sėkmė gali būti jūsų pusėje! Taip pat nepamirškite stebuklingos frazės: „Ar šiandien yra kokių nors specialių pasiūlymų keleiviams?”. – oro linijų bendrovės dažnai skiria premijas tiems, kurie paprasčiausiai apie jas paklausia.

Restoranai: kaip nemokamai gauti skanėstų

Restoranai taip pat yra dosnūs premijomis savo klientams, ypač nuolatiniams klientams arba ypatingomis progomis. Pavyzdžiui, jei švenčiate gimtadienį ar romantišką progą, daugelis įstaigų jus pavaišins desertu ar kokteiliu.

Be to, kai kuriuose restoranuose taikomos lojalumo programos: po kelių apsilankymų galite gauti nemokamą patiekalą arba nuolaidą. Taigi nedvejodami paklauskite personalo apie tokias galimybes arba patikrinkite informaciją įstaigos interneto svetainėje.

Yra ir paprastas gyvenimo gudrybė: jei mandagiai pagirsite patiekalą arba pasakysite, kad šiame restorane švenčiate svarbų įvykį, padidės tikimybė gauti malonią premiją. Draugiškas pokalbis su padavėju taip pat gali atnešti netikėtų privilegijų – kartais net nemokamą taurę vyno!

Patyrusių keliautojų paslaptys

Kad kelionė būtų kuo naudingesnė, turėtumėte laikytis kelių paprastų taisyklių.

  • Pirma, visada prisijunkite prie viešbučių, oro linijų ir restoranų lojalumo programų – taip galėsite naudotis išskirtinėmis nuolaidomis.
  • Antra, stebėkite akcijas: naujienlaiškių prenumerata padės jums gauti geriausius pasiūlymus anksčiau už kitus.
  • Trečia, nesidrovėkite paklausti apie premijas – daugelis bendrovių neskelbia savo specialių pasiūlymų, tačiau mielai juos teikia tiems, kurie rodo iniciatyvą.

Taip pat turėtumėte dažniau šypsotis ir būti draugiškas – darbuotojai daug mieliau skirs malonią premiją maloniam žmogui! Ir nepamirškite: pasaulis myli tuos, kurie moka prašyti – svarbiausia tai daryti su pagarba ir nuoširdžia šypsena.

Share to friends
Rating
( No ratings yet )
Blog - "Pasaka"